7 maja 2013

Weselny look


Wróciłam z urlopu wypoczęta i pełna nowych pomysłów na makijaże. Mój laptop zrobił mi psikusa i nie chciał działać po powrocie z gór, ale udało mi się go już naprawić, więc pora na obiecany post:)

Jak już wiecie Gosia polubiła siebie w makijażu i w związku z tym mam przyjemność malować ją coraz częściej. Nie zawsze warunki umożliwiają uwiecznienie makijażu na fotografii, ponieważ np czasami makijaż robimy w naszym rodzinnym mieście (a tam nie zabieram ze sobą całego sprzętu do zdjęć), ale udało mi się uwiecznić jeden z weselnych makijaży Gosi.




Zbliżenie na makijaż oczu





Kosmetyki użyte do wykonania makijażu:

-baza pod cienie Inglot nr 01
-korektor w kremie Inglot nr 67
-podkład Max Factor Smooth Effect Foundation odcień Cream Ivory 45
-paletka 180 cieni Beauties Factory
-tusz do rzęs Maybelline The Colossal Volum Express  czarny
-pomadka do ust Inglot Freedom System nr 05 (nude) i nr 69 (malina)
-puder brązujący w kulkach Sun Touch Wibo
-sypki puder transparentny my Secret




Usta nude, czy malinowe?


Jak Wam się podoba Gosia w takiej odsłonie?

W tym tygodniu zaczynam serię matamorfoz dziewczyn, które się do mnie zgłosiły poprzez fb oraz adres e-mail, już nie mogę się doczekać efektów. Jeśli ktoś się jeszcze nie zgłosił, a jest chętny zapraszam do kontaktu ze mną :)

Taki mały bonus z urlopu....





                                                                                        Pozdrawiam
                                                                                                                     
                                                                    Paco  :)


3 komentarze:

  1. Ale radość na twarzy i w oczach!
    Ten fiolet na dolnej powiece super ożywia makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  2. z fioletem na oku róż, ale sama bym ni stawiała na fiolet (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak Gosia miała wtedy wyjątkowo dobry humorek i bardzo się cieszyła z jej pierwszego kolorowego makijażu:) kolor na dolnej powiece to fuksja :) chyba zacznę wrzucać zdjęcia palety i kolorów jakie używałam bo w połączeniu z błękitem faktycznie może wyglądać jak fiolet :)

    OdpowiedzUsuń