30 lipca 2014

Paco w pracy


Dziś wyjątkowy post, ponieważ pojawię się w nim ja :) Rzadko kiedy zdarza mi się, żeby ktoś zrobił mi zdjęcia podczas malowania klientek, a jeśli już coś takiego ma miejsce to niestety nie mogę udostępniać takich zdjęć w sieci z powodu braku zgody np fotografa  lub Panna Młoda nie wyraża zgody na publikację jej wizerunku.

Jakiś czas temu miałam przyjemność malować na ślub cywilny Kasię, której (już obecny) mąż Maciek -pozdrowienia dla fotografa - zrobił nam parę zdjęć podczas makijażu, więc macie okazję zobaczyć Paco w akcji.

Miłego oglądania :)









Kejt & Maciek wielkie dzięki za zdjęcia :)

Pozdrawiam 

                                              Paco :)


9 komentarzy:

  1. Magiczne kufry, pełne kolorów, magii poprawiania urody i wydobywania jej piękna przyciągają wzrok. Jako nadzwyczaj ciekawska osoba chętnie bym rzuciła okiem na ich zawartość. Miło móc uczestniczyć i być niejako częścią, tak ważnych dni w życiu innych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhh, takim duużym kufrem bym nie pogardziła. Mam trochę mniejszy (tak 2/3 Twojego) i ciągle mam w nim mało miejsca :(
    www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi dear :) Your blog is so amazing lovely! I totally love your style. Would you like to follow each other? Let me know and I instantly follow you back. Check out my blog, leave a comment or anything else. Have a nice day and creative blogging for you :) xoxo
    http://szepsegpotty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zadowolona jesteś z tego dużego kuferka? Myślę nad zmianą na większy i zaczynam się rozglądać. Nominowałam Cię do Liebster Award, zapraszam http://evellmakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W przyszłości chciałabym zająć się makijażem profesjonalnie. Mogłabym liczyć na pomoc? Szczegóły tutaj http://kinguskablog.blogspot.com/2014/12/poczatkujaca-makijazystka-pomocy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kuferek ;) nawet na lakiery byłby w sam raz ;)

    OdpowiedzUsuń