31 sierpnia 2013

Postarzanie


Dzisiejszy post zacznę inaczej niż zawsze, ponieważ komentarze, które pojawiają się pod postami trochę mnie do tego zmuszają.

Na początku chciałam zaznaczyć, iż jest to blog, na którym dzielę się z Wami moimi amatorskimi zdjęciami, makijażami oraz fryzurami, ponieważ wrzucanie postów mobilizuje mnie do ciągłej pracy nad sobą oraz do ciągłego doskonalenia moich umiejętności.

 To nie jest profesjonalna strona/ portfolio artysty fotografa, wizażystki, czy fryzjerki, która ukończyła wiele kursów, szkół oraz szkoleń. Owszem jestem kosmetyczką, ale moją specjalizacją jest pielęgnacja twarzy oraz ciała, wizażu oraz pielęgnacji dłoni uczę się sama na własną rękę i zdaję sobie sprawę z tego, że mogę popełniać jeszcze dużo błędów, ale ciągle się uczę.

Makijaż, fotografia oraz fryzjerstwo to moje hobby, nie jestem wykształconą wizażystką, ani fotografem, a tym bardziej fryzjerką. Wszystkie zdjęcia, fryzury oraz makijaże zamieszczane na tym blogu są wykonywane w warunkach domowych, w większości nie profesjonalnym sprzętem.

Nie mam problemu z krytyką, ale tylko z tą konstruktywną, ponieważ tylko z takiej mogę wyciągnąć wnioski i poprawić to co robię źle. Jeśli ktoś mi piszę, że np. coś jest wykonane niestarannie to niech to chociaż uzasadni o co dokładnie chodzi lub jeśli ktoś pisze, że np. makijaż jest źle dobrany do tego typu urody, to niech napisze dlaczego? Stwierdzenie "kompletny brak profesjonalizmu", "tragiczne zdjęcia", "drażni mnie kształt paznokci", "tandetne zdjęcia", "sesja wygląda tanio" itp komentarze nie wnoszą niczego do mojej pracy, więc proszę darujcie sobie takie komentarze, ponieważ po prostu będą one usuwane. To samo tyczy się obraźliwych komentarzy, będą one usuwane. Ocenianie mojej inteligencji, chociaż ktoś mnie nie zna, czy nazwanie mnie "manikiurzysto-fryzjerko-kosmetyczką" jest nie potrzebne i raczej złośliwe, ponieważ nie uważam się, ani za fryzjerkę, ani za manikiurzystkę jestem kosmetyczką o konkretnej specjalizacji, a reszta to moje hobby, w którym staram się doskonalić.

********************


Wracając do dzisiejszego postu :)

Dziś pokażę Wam moje pierwsze podrygi w postarzaniu postaci. Gizela jak tylko usłyszała o tym pomyśle zadała mi jedno pytanie: "Kiedy?". Z efektów charakteryzacji jestem bardzo zadowolona :) Jak na pierwszy raz nie poszło mi chyba źle?

Na co dzień  moja modelka wygląda tak :)



Na niektórych zdjęciach Giza wygląda jak babuleńka, a na innych trochę jak Baba Jaga. Wszystkie efekty na twarzy są uzyskane poprzez charakteryzację, nie są dorabiane przez programy do obróbki graficznej.

A oto efekty charakteryzacji













Na koniec moi ulubieńcy :)





Dziś listy kosmetyków nie podaję, ponieważ jest bardzo długa. Jeśli ktoś będzie miał jakieś pytania o konkretny produkt, proszę pisać w komentarzach i odpowiem :)




Jak Wam się podoba Gizela w tej wersji?


                                                                                      Pozdrawiam
                                                                                                                     
                                                                    Paco  :)


20 komentarzy:

  1. Teraz już wszystko jasne! Ale kurcze odlot! Naprawdę WOOOW!!! Musi być strasznie fajnie zobaczyć się taką starą!!! Szkoda że odmłodzenie o 30 czy 40 lat już nie jest takie proste :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobić noworodka z gorącej 20 raczej ciężko :P

      Usuń
    2. To dopiero byłby szok :P

      Usuń
    3. jako noworodka bym Cie nie zniosła, więc nawet nie próbuje :P

      Usuń
  2. Ale szok! Ja tak jak Małgosia chciałabym się odmłodzić ale może już nie o 40, może 30 czy 20 lat. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makijażem parę lat można odjąć, ale 20 nie da rady :)

      Usuń
    2. Szkoda że zawsze łatwiej w tą druga stronę - starości! Chociaż kto wie co Paco wymyśli :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. z zębami kupa śmiechu była zanim zdjęcia zrobiłyśmy, ale moimi faworytami są brodawki :)

      Usuń
  4. Świetna robota :) Zdjęcie z czarnymi ząbkami i wałkiem - extra! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :D ojejku jaka piękna staruszka :)))!!!! ząbki najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Troszkę się zjarała na słońcu ta babcia ;)
    Frajda przy takiej charakteryzacji, nie ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko na polu pracowała babuleńka, więc zjarana słońcem :) Fakt frajda niesamowita :D niedługo Halloween i już nie mogę się doczekać nowych charakteryzacji!

      Usuń
  7. hehe fajnie:D czekam na więcej :P fajnie by było teraz zobaczyć charakteryzacje w stylu bajkowych księżniczek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomysłów do zrealizowania mam dużo, niestety czas mnie bardzo ogranicza- stąd te pustki na blogu- ale myślę, że kilka charakteryzacji na Halloween się pojawi :)

      Usuń
  8. hahha fajnie się je oglądało kolejno, najlepsze są te z wałkiem:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Ci to wyszło:)Masz ogromny talent:)

    OdpowiedzUsuń