16 grudnia 2012

Wibo- Box



Jak już wiecie jestem 13 Ambasadorką marki Wibo. Ten zaszczytny tytuł otrzymałam wygrywając konkurs ogłoszony przez markę Wibo na makijaż lub manicure o tematyce Halloween. Oto moje zwycięskie prace (po kliknięciu na zdjęcie-powiększa się) :








Nagrodą w konkursie były 3 Wibo-Boxy, które zawierają przeróżne produkty tej marki.


Zawartość pierwszego Wibo-Box'a mile mnie zaskoczyła. Wszystko było zapakowane w elegancką torebkę z różową kokardką oraz logo marki Wibo. A oto jego zawartość:

Pomadka błyszczykowa Lovely- "Nawilżająca pomadka błyszczykowa w 8 odcieniach. Lekka i przyjemna konsystencja delikatnie nawilża usta, pozostawiając na nich delikatne refleksy mieniące się w blasku słońca."
Do opisu producenta mogę dodać, iż pomadka rewelacyjnie pachnie, ma przyjemny owocowy zapach (połączenie arbuza i mango). Dodatkowo delikatnie kryje i nie "skleja" ust. Jak dla mnie ten produkt to strzał w 10!



Kolory, które otrzymałam to od lewej : 03, 02, 07. Dwie pierwsze przypadły mi do gustu najbardziej, ponieważ nadają się do makijażu zarówno dziennego jak i wieczorowego, wystarczy użyć jako bazy konturówki do ust i mocniejszy efekt gotowy. Ostatnia z nich- w kolorze pastelowego różu nie za bardzo jest trafiona, ponieważ nie przepadam za takimi kolorami na swoich ustach, ale na pewno wykorzystam ją w stylizacjach :)

Fluid Fresh & Matte - "Dostępny w 3 odcieniach: Soft beige, Caffe latte oraz Suntan. Polecany do każdego typu skóry, ze skłonnością do błyszczenia. Zapewnia efekt zmatowienia oraz ukrywa niedoskonałości cery. Dzięki niemu Twoja cera nabierze blasku i odświeżenia." Otrzymałam odcień Soft beige, czyli najjaśniejszy z tej serii i ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że w miarę dobrze komponuje się z moją ciemna karnacją. Kryje niedoskonałości, na długo matuje twarz i nie przesusza skóry. Polecam dla osób, które mają problemy z błyszczącą się strefą T. 






"Trzy mini kolekcje kolorystyczne: Arctic Expression, Plant Life, Vintage Garden. Inspirowane trendami tematycznymi, wokół których toczy się moda sezonu jesień/zima."


Lakiery Arctic Expression- "W tej kolekcji czuć arktyczny chłód nadchodzącej pory roku". Kolory, które otrzymałam to od lewej: 1, 5 i 3. Są to odcienie, których bym nie kupiła patrząc na kolor widoczny przez opakowanie. Jednak po nałożeniu lakieru na paznokieć szybko zmieniłam o nich zdanie,ponieważ kolory są ciekawe. Nr 1 to cielisty beż, Nr5-przybrudzony róż, a Nr 3- brudny, rdzawy pomarańcz.
 Lakiery Vintage Garden- "Kolory inspirowane latem w pełnym rozkwicie będące tęsknotą za mijającą przyrodą, która teraz przygotowuje się do zimy." Kolory, które otrzymałam to od lewej 2,3 i 5. Nr 2 to jasny, kryjący róż, który może być dobrą alternatywą dla bieli. Nr 3- ciemny róż, nie przypadł mi za bardzo do gustu. Nr 5 jest moim faworytem i powinien nosić nazwę- Drogi mlecznej, ponieważ taki efekt zostawia na paznokciu. Szaro-granatowy kolor w połączeniu z małymi kolorowymi drobinkami, daje naprawdę fajny efekt na paznokciach.
 Lakiery Plant Life- "Kolekcja inspirowana cyklem życia roślin, które w okresie jesiennym zmieniają kolory w rdzawych odcieniach brązu i pomarańczy". Kolory, które otrzymałam to od lewej: 3 i 1. Nr 3 to jasny złoty kolor opalizujący na różowo, a Nr 1 to ciemna szarość z kolorowymi drobinkami. Lakiery te nie zrobiły na mnie szczególnego wrażenia.
Lakiery z tych kolekcji kryją płytkę paznokcia już po nałożeniu jednej warstwy lakieru, zawierają w sobie mieniące się kolorowe drobinki, trzymają się około 5 dni i szybko zasychają. 
Wszystkie produkty Wibo są w przystępnych cenach i dostępne w drogeriach Rossmann- Polecam! :)



Obecnie jestem w trakcie testowania tego oto Make-up startera od Nivea- już nie długo jego recenzja.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz