16 kwietnia 2013

Słowiańska Gosia


Zgodnie z zapowiedziami dziś czas na kolejną stylizację Gosi. Jest to taki trochę słowiański look, w którym modelka bardzo dobrze się czuje.


Gosia ma piękne długie włosy (tak wiem ciągle się nimi zachwycam), dzięki którym mogłam wykonać ten piękny warkocz- koszyk :)


Pierwszy raz go robiłam na podstawie opowieści Gosi, która widziała w internecie tutorial jak go wykonać i chyba całkiem dobrze mi poszło :)



Oczy podkreśliłam zgniłą zielenią, brązem oraz beżem, nawiązując do akcentów kolorystycznych znajdujących się na sukience Gosi.




Jak widać Gosią jest zadowolona ze swojego wyglądu, a co najważniejsze za każdym razem kiedy mnie odwiedza decyduje się na odważniejsze stylizacje z czego bardzo się cieszę :)




Kosmetyki użyte do wykonania makijażu:

-baza pod cienie Inglot nr 01
-korektor w kremie Inglot nr 67
-podkład Max Factor Smooth Effect Foundation odcień Cream Ivory 45
-paletka 180 cieni Beauties Factory
-tusz do rzęs Maybelline The Colossal Volum Express  czarny
-pomadka do ust Inglot Freedom System nr 82
- Wibo mineralny róż do policzków kolor Coral Fiesta
-puder brązujący w kulkach Sun Touch Wibo
-sypki puder transparentny my Secret






Jak Wam się podoba Gosia w takiej odsłonie? Już nie długo zaprezentuję Wam ją w stylizacji na styl Boho.


                                                                         Pozdrawiam
                                                                                                                     
                                                                    Paco  :)


5 komentarzy:

  1. Makijaż super i fryzura z przodu wygląda fajnie , ale to coś na czubku głowy wogole mi nei odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie ten warkocz-koszyk opiera się na tym, że robisz na środku głowy kucyk i dobierasz z niego włosy do warkocza, być może mi nie do końca perfekcyjnie to wyszło i dla tego Ci się nie podoba :) może następny będzie wyglądał lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna fryzura i make up ;)

    OdpowiedzUsuń