28 grudnia 2012

Make-up starter od Nivea

Od trzech tygodni testuję Make-up starter od Nivea. Jest to nawilżający krem-żel do stosowania przed nałożeniem makijażu. Występuje on w dwóch wariantach dla cery normalnej i mieszanej (taki testuję) oraz dla cery suchej i wrażliwej. Producent informuje nas na opakowaniu że:

 "Make-up starter kompleksowo nawilża i całkowicie wchłania się w 1 minutę. Opracowana w oparciu o ostatnie odkrycia naukowe formuła, wzbogacona naturalnym ekstraktem z lotosu i witaminami:

  • natychmiastowo nawilża skórę, a przy regularnym stosowaniu daje długotrwały efekt intensywnego nawilżenia,
  • błyskawicznie przygotowuję skórę do nałożenia makijażu.

Skóra jest nawilżona, odświeżona i cudownie miękka oraz gotowa do nałożenia makijażu."

Sposób użycia:
Nałóż krem na oczyszczoną skórę twarzy, delikatnie wmasowując go okrężnymi ruchami. Unikaj okolic oczu.



Kupiłam ten krem, ponieważ mój dotychczasowy z L'Oreal był na wykończeniu i postanowiłam spróbować czegoś nowego. Przy wyborze nowego kremu nawilżającego zadziałał na mnie marketing wszędzie obecnego Make-up startera oraz jego przystępna, promocyjna cena 14,99 zł (cena regularna około 24 zł). Muszę przyznać, że jestem mile zaskoczona działaniem tego krem-żelu.

 Czas na krótką recenzję:

Opakowanie:
Szklany słoiczek z niebieską nakrętką, poręczny i łatwy do otwarcia. Pojemność 50 ml.

Zapach:
Swoim zapachem Make-up starter skradł moje serce, pięknie pachnie kwiatem lotosu, nawet po nałożeniu na skórę czuć jego zapach.

Konsystencja oraz aplikacja:
Krem ma konsystencję żelowo-kremową, przyjemną w kontakcie ze skórą. Bardzo dobrze rozprowadza się go na twarzy, wystarczy niewielka ilość, aby nawilżyć całą buzię, jest bardzo wydajny. Używam go codziennie od trzech tygodni, a w słoiczku praktycznie go nie ubyło.

Działanie:
Delikatnie matuje skórę i ku mojemu zaskoczeniu wchłania się szybciej niż w 1 minutę. Nie zauważyłam, żeby jakoś szczególnie utrwalał trwałość makijażu, ale skóra po jego nałożeniu jest nawilżona i matowa na długo. Podkłady i korektory łatwo się na nim rozprowadzają, nie ważą się,nie rolują i nie zostawiają smug.

Polecam Make-up starter do codziennej pielęgnacji skóry, nawet jeśli po jego aplikacji nie nakładamy na twarz podkładu. Krem ten daje uczucie odświeżonej i nawilżonej skóry, delikatnie matuje, a do tego pachnie przepięknie. Moim zdaniem idealnie nadaje się jako baza nawilżająca pod makijaż codzienny. Produkt ten działa zgodnie z opisem na opakowaniu, jedynie cena mogłaby być niższa :)

Moja ocena : 9/10





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz